Faceți căutări pe acest blog

Drumul spre Kusadasi

duminică, 5 iunie 2011



Mai multi prieteni m-au intrebat care este drumul cel mai scurt catre Kusadasi. Astfel m-am hotarat sa le impartasesc din experienta mea de anul trecut (iunie 2010), cand am mers in vacanta la Kusadasi. Eu am folosit ruta Bucuresti, Ruse, Razgrad, Targoviste, Omurtag, Kotel, Yambol, Elhovo, Lesovo, Edirne, Gelibolu, Eceabat, Cannakale, Ayvalik, Izmir, Selcuk, Kusadasi.

Nu stiu daca este un drum bun pentru toata lumea, insa mie mi s-a parut destul de bun si mai scurt decat alte variante. Drumul prin Bulgaria este destul de bun, dar exista si unele portiuni cu denivelari si mici gopi in asfalt si aici mentionez zona Yambol si Elhovo, aproximativ 10 Km.
Am folosit un GPS cu harti actualizate si nu au fost problerme majore nici in Bulgaria, nici in Turcia.
Noi am parcurs initial (prima zi) portiunea Bucuresti, Ruse, Lesovo, Edirne, Eceabat (unde am stat) o noapte.


Vizualizaţi Directions to Eceabat, Turkey pe o hartă mai mare
A doua zi am traversat cu bac-ul de la Eceabat la Canakkale (cost 18 lire de masina) si am continuat drumul Cannakale, pe traseul Canakkale, Ayvalik, Izmir, Selcuk, Kusadasi.



View Directions to Kusadasi, Turkey in a larger map
Noi am facut mai multe opriri pe acest drum si anume, la Troia, care se afla chir langa Canakkale
apoi la Ayvalik, unde se afla o Fabrica de ulei de masline, de unde se pot cumpara masline de mai multe feluri (pe gustate), ulei de masline si chiar dulceata de masline. Pentru cei interesati postez alaturat si o fotografie cu magazinul fabricii de ulei de masline.
Am ajuns la Kusadasi in jurul orelor 15,00 -16,00.
De la Kusadasi puteti vizita si alte obiective aflate in apropiere, precum orasul Selcuk, Efes, etc.
Daca cineva are nelamuriri ori doreste anumite precizari va rog lasati e-mailul dumneavoastra. Orice completari sau alte opinii sunt binevenite, astfel incat sa ajutam si alti turisti dornici sa mearga pe litoralul turcesc, respectiv Kusadasi, Marmaris, Antalia, etc.

2 comentarii :

Anonim spunea...

Buna ziua,

Spuneti-mi daca din 2010 ati mai fost in Turcia fiindca a-si dori sa stiu cum mai sunt drumurile prin Bulgaria?

Traseul specificat de dumneavoastra prin Targoviste cat dureaza Ruse-Hamzabeili si cat de prost este drumul,merita fata de traseul Ruse -Stara Zagora-Edirne?

Valentin spunea...

Da am mai fost.
Traseul Ruse-Hamzabeili are cam 300 km. Noi am facut cam 4 ore, cu unele opriri pe la OMV. Drumul era destul de bun, cu unele probleme in zona Yambol, mai bine zis pe centura ocolitoare.
Nu stiu dupa iarna asta grea cum se mai prezinta drumurile pe acest traseu, dar eu nu cred ca sunt probleme majore.
Daca exista persoane care merg pe acest traseu la inceputul verii, ii rugam sa ne comunice si noua la intoarcere starea drumului si eventuale recomandari.

Trimiteți un comentariu